fredag den 24. december 2010

Glædelig jul - lidt cyberspace-godter



I år har jeg "kun" bagt specier og daim-småkager. Det må være nok... derudover har jeg lavet den sædvanlige træstamme med marcipan og nougat, og nogle mozartkugler også med marcipan og nougat. Så er der clementiner, AfterEight og toffi-fee... nå ja, jeg har også lavet saltmandler. Det er også en jule-tradition.


Mon vi overhovedet kan spise noget, når vi kommer til gave-tiden.... som regel ikke. Men det ser da godt ud med sådan en overflod af lækkerier!
 Og for slutteligt at citere en kendt julesang: " ...slankekur i Januar og alt det der.."

Jeg vil ønske jer en rigtig dejlig jul, og håber I får jeres ønsker opfyldt,
hvad enten de måtte være materielle eller ej.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tager dig tid til at sende mig en hilsen - det luner så dejligt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...