lørdag den 25. december 2010

Fotokonkurrence - stem nu!

Kære alle! Jeg deltager i fotokonkurrence på Claus Dalbys blog, med nedenstående billede. Det er en tidlig vintermorgen, hvor jeg lige har lagt lidt hø ud til hestene, og her er to af dem godt igang med at guffe i sig. Det er et af de bedste tidspunkter på min dag... at nyde solopgangen mens hestene fredeligt gumler, og man virkelig kan tage sig til til at fundere over tilværelsen.

Jeg håber, I vil støtte op om konkurrencen - der er rigtig mange gode bidrag, klik ind på linket her:

 http://www.clausdalby.dk/2010/12/nu-skal-der-stemmes.html

Præmierne er bl.a. bøger og havevandring i Claus Dalbys have - og jeg vil naturligvis gerne vinde! Kunne være skønt at se den have...


Og så håber jeg, I alle har haft en dejlig jul. 

1 kommentar:

  1. Jeg synes, at du stiller med et dejlig billed. Spændende hvem der vinder.

    go' 1 juledag

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at sende mig en hilsen - det luner så dejligt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...