torsdag den 23. december 2010

Bordpynt til imorgen..

Så er det jo imorgen, det går løs! Men jeg har forberedt bordpynten idag.

Man kan komme langt bare med et par bundter fra købmanden. I år er jeg jo ikke på arbejde og kan tage en masse med hjem, så jeg valgte at købe et bdt. tulipaner og et bdt. hypericum.

Bordpynten er lavet for enden af vores langbord. Vi bliver kun 3 - på grund af vejret - men jeg synes det er rart at have bordplads på midten af bordet til al den ( forhåbentlig) gode mad.


Det skal nok blive hyggeligt!

3 kommentarer:

  1. De er meget smukke, men der skal allievel en hel del talent til, for at det tager sig så flot ud, som det du her har frembragt.
    Glædelig Jul

    SvarSlet
  2. Enig med Sussi!! Det ser knaldgodt ud, og oser af talent :O)

    Rigtig glædelig jul til dig og dine.
    Hej fra Rikke.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at sende mig en hilsen - det luner så dejligt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...