torsdag den 16. februar 2012

Sukker, smør og nødder.. kan det blive bedre?


Kokosmuffins :

2 æg
3/4 dl mel
2 tsk vanillesukker
50 g nødder
100 g mørk chokolade
100 g kokos
125 g margarine
2 dl sukker

Margarine smeltes. Æg, sukker og vanillesukker piskes. Hakket chokolade, hakkede nødder og kokos tilsættes, samt mel. AFKØLET margarine hældes i.

Bages ca. 15 min ved 175* varmluft.

Absolut yndlings-muffins.. klistrede, søde, knasende og kan fryses.

Skøn rose - Ocean Song. Helt lys lavendel-lilla/gammelrosa

Og ranunkler kan man vel heller ikke få nok af..


9 kommentarer:

  1. Hvor ser de lækre ud.... dem tror jeg liiiige jeg skal prøve at lave.
    Go aften.
    Hilsen Susan

    SvarSlet
    Svar
    1. De er super nemme - og meget vanedannende, hvis man er til det lidt snaskede ;-)

      Slet
  2. De ser lækre ud, tak for opskriften.

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekomme - jeg læste lige din kommentar om drivskuret og skovhytten, vores "skov" er nu heller ikke ret stor, det er kun et par træer, der står som læhegn. Men vi har lige klemt en hytte ind ;-)

      Slet
  3. De ser rigtig indbydende ud.
    Tak for opskriften.

    SvarSlet
  4. Kære Tante Tulle.

    De kager!!!! uhm dem prøver jeg lige.
    Utrolige smukke roser og ranunkler.

    KH Margrethe

    SvarSlet
  5. De ser gode ud og hvor er ranunklerne smukke. Uha jeg får helt lyst til kage nu!

    SvarSlet
  6. Hej Tante Tulle--
    De kager er da ikke til at stå for- dem må jeg prøve. Tak for opskriften.
    OG sikke fine roser og ranunkler--
    god weekend
    hilsen jessie

    SvarSlet
  7. Har lige opdaget en STOR fejl. Jeg havde ikke tilmeldt mig som fast læser og det er er BIG MISTAKE!!!! Har da været inde og kigge mange mange gange. Nu er der rettet op på fejlen, så mig slipper du ikke for ;o)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at sende mig en hilsen - det luner så dejligt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...