søndag den 26. februar 2012

Åh ja, flere dage som denne

Det har da bare været et helt fantastisk vejr idag. Vi har priklet nye planter over i større potter, gået tur, lavet pileflet-træer.. Pragtfuldt! Og i haven er der så småt begyndt at komme godt med liv:


Jeg hører ikke til de galanthofile - men kan absolut godt se skønheden i de små, og det er da sjovt med alle de forskellige typer.

Den fyldte er da bare skøn.

Og dorothealiljen er lige sprunget ud også.

De første krokus, et solrigt sted.


Mit hovede er fyldt med planlægning af nyt badeværelse - derfor er der lidt stille på bloggen, og jeg får heller ikke kommenteret så meget. Men det kender vi vel alle - der er andre ting, der tager tid.
Jeg er her stadig - og kigger forbi jer når tiden er til det.

Rigtig god søndag til jer derude ;-)

21 kommentarer:

  1. Flotte billeder:) du er da bare så flittig, fortsat god planlægning af badeværelset:) Anne Gine

    SvarSlet
  2. jamen dog, er dorothealiljen også sprunget ud - jeg har ikke engang været nede og se om min viser spire - jeg plantede den sidste forår efter at have haft den i potte mens den blomstrede, så det er da spændende om den har overlevet. jeg må vist lige ud inden det bliver mørkt :-)

    SvarSlet
  3. Sådan er det jo for os alle i perioder. Super dejlige billeder :-)

    SvarSlet
  4. SÅ skønt med alle de forårstegn der pibler frem - det går forrygende hurtigt nu - mine Dorthea-liljer titter også frem, men er dog ikke sprunget ud endnu - glæder mig :-)
    Pøj pøj med badeværelse - det er og bliver en mundfuld der vil noget...

    SvarSlet
  5. Uhmm ha det har været forår i luften. God planlægning med badeværelset. Et af de sværeste rum at planlægge synes jeg.

    Fortsat god søndag :-)

    Kh. Anne-Mette

    SvarSlet
  6. Ja, det har rigtig været vejr til at rode i haven - det er skønt at komme i gang.

    SvarSlet
  7. De er nu søde, dine vintergækker. God arbejdslyst med badeværelset, det er en lidt større arbejdsopgave, så det er da forventeligt at man skal have ro til det.

    SvarSlet
  8. Ja, hvor har det bare været et fantastisk forårsvejr i dag. God fornøjelse med badeværelset.
    Knus Signe

    SvarSlet
  9. Det har været en fantastisk dag, simpelthen årets første rigtige havedag. Det kan umuligt blive vinter igen.... ;o) God fornøjelse med inde-projektet :o)

    SvarSlet
  10. Hvad er det flot i din have nu! Så mange planter er i blomst. Og helt sikkert mere dage som det var idag er på vej :)

    SvarSlet
  11. Sikke skønne billeder :-) Det er da helt vildt at din Dorthealilje allerede blomstrer. Mine har kun lige stukket næsen op over jorden.
    God arbejdslyst med badeværelset.

    SvarSlet
  12. Kære Tulle,

    tak for dine dejlige forårsbebudende billeder. Åh, Dorthealiljen er skøn. Jeg ELSKER den blomst.

    Nyt badeværels? Ååååh, gid det var mig:o)Hyg dig med projektet og ja, vi har jo alle et travlt liv, udenfor blogverdenen, og fravær må ikke give nogen dårlig samvittighed.

    Måske vi får lov at følge lidt med i badeværelsesprojektet? Boligindretning er jo også et spændende emne.

    Knus

    SvarSlet
  13. Hej. Jeg synes, den dobbelte vintergæk er meget sød. Det var dejlige forårsbilleder du viste. Held og lykke med badeværelsesprojektet!

    SvarSlet
  14. Novra, hvor tingene pibler hos dig. Mine krokus viser kun lidt spidser. Det var dejlige billeder. God fornøjelse med badeværelset. Det bliver forhåbentligt lækkert, når I er færdige.

    SvarSlet
  15. Dejlige billeder af dine forårsblomster :-)
    God arbejdslyst med badeværelset.
    Jeg får desværre heller ikke kommenteret så meget, som jeg egentlig gerne vil lige for tiden.

    SvarSlet
  16. Jeg er nu heller ikke ligefrem galanthofil, men jeg blir mere og mere vild med de kære små :o)
    Det er nogle små smuksakker du viser, og især den fyldte er lækker :o)
    Mine Dorthealiljer har også lige åbnet sig...

    Ha en go aften...

    SvarSlet
  17. Uhh, den dobbelte vintergæk røg med i kurven nede fra Spiren. Den er noget så fin :o)

    SvarSlet
  18. .....hold da op hvor skønt - Dorothelilje allerede.....mine titter kun op over overfladen. Skønne glade billeder Anette.....humørbarometeret stiger et par grader ;0)

    Knus Dorthe

    SvarSlet
  19. Har det også lidt ligesom dig, vintergækker er skønne og skal helst være der men ekspert i dem bliver jeg aldrig. Dejlig blog må jeg sige.
    Elsker jeres koncept med tour de blog. måske skulle jeg starte en fynsk tour de blog op.

    SvarSlet
  20. Ja, vi har haft nogle fantastiske solskinsdage. Her hos mig blomstrer vintergækker, erantis og dorothealiljerne - men først nu. Blomstringen er startet ret sent i år.

    Jo, jeg kender det godt - det med, at man ikke helt får kommenteret. Jeg har selv haft en pause fra bloggeriet - har lige fået lagt indlæg på, men ellers ikke kigget på blogs i flere uger. Har travlt med at potte i øjeblikket.

    Spændende med badeværelset - lidt det samme her; jeg er lige kommet i tanke om, at jeg vil have nye fliser på badeværelset, da marmorfliserne er umulige at renholde!!!! Så de må hugges op!

    Kh. Marlene

    SvarSlet
  21. Sikke dejlige forårsbilleder, glæder mig til det bliver lidt lunere så vi rigtig kan komme igang.
    Kender godt det med tiden, jeg har også nogle lange pauser fra bloggen i øjeblikket.
    Knus
    Annette

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at sende mig en hilsen - det luner så dejligt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...