torsdag den 8. september 2011

Award til mig?!

Jeg har modtaget en Award fra søde Mille med bloggen http://designlacamara.blogspot.com/  


Og som tak forpligter jeg mig til:

1. Takke og linke tilbage til den person, der tildelte mig awarden: Tjek - er gjort
2. Give awarden videre til 8 andre bloggere, som jeg har opdaget for nylig: Den vender vi lige tilbage til

3. Kontakte de 8 bloggere og fortælle dem om deres pris: Jaeh ... læs videre
4. Fortælle 8 ting om mig selv som jeg vil dele:

Men her kan jeg godt lege med:

1: Jeg HADER kædebreve

2: Jeg er sukkerafhængig

3: Jeg har forlængst besluttet mig for, at hvis en film ikke gør mig i godt humør eller direkte skræmmer mig, vil jeg ikke se den! Hvorfor spilde tid på det?

4: Jeg er uddanet Clairvoyant og Dyrehealer - bruger det dog ikke

5: Har været Landsmester i riffelskydning

6: Ville som barn være tandlæge, for de tjente gode penge!!

7: Hader edderkopper...

8: Synes det er vigtigt at omgive mig med smukke ting, blomster og natur.

SÅ - jævnfør punkt 1 - vil jeg IKKE sende awarden videre i Blogland, men giver den op i luften og så kan man gribe den, hvis man vil.
Og der er så mange fine blogs derude, og jeg hygger mig meget med at læse dem, og "lære folkene bag at kende " så meget som man nu kan virtuelt.

SÅ TAK TIL JER ALLE - I beriger min dag! <3 <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tager dig tid til at sende mig en hilsen - det luner så dejligt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...