fredag den 18. november 2011

Advent-overvejelser

Bare lige et hurtigt indlæg inden jeg skal afsted på arbejde. Det er jo snart 1. søndag i advent - har I bestemt jer for hvordan årets krans skal se ud? Jeg har en idé .... men jeg ved også godt at jeg har en idé til jeg får en ny!!! Her får I en idé til en anderledes krans:


Kransen er bundet af farvede røde magnoliablade - I ved, dem fra de kedelige kirkegårdspuder - men med undersiden op, så man ser det ruskindsagtige. Lysene har fået en elefanttråd sat i først, og så i kransen. Pynten er alle mulige røde materialer, farvet tillandsia mos, kugler, glimmergrene, og et par enkelte kogler i natur. Den står på zinkfad, da bladene kan smitte meget af!

Måske en idé ?

6 kommentarer:

  1. Endnu engang - hvor er du dygtig og kreativ :O)

    Og.........er vi allerede der hvor der skal pyntes op til jul!! Hvor tiden dog flyver.

    SvarSlet
  2. Ja jeg er begyndt, at overveje, men den ender nok som den plejer. Bundet om en halmkrans, med forskelligt gran, buksbum, andet pyntegrønt, naturens bær, og cremehvide bånd og lys. Som jeg stiller på et lagkagefad på fod. Det giver en rigtig god effekt. (Jeg bruger forresten også nogle gange bordeauxfarvet lys og bånd)
    Men den er rigtig smuk den krans du har lavet. Sidder bare og tænker på; Hvordan er ballancen i kransen? Kan den vælte? For den ser ud som om den er tungere der hvor pynten og lysene er. :-D
    Ha´en rigtig dejlig dag.
    Vh. Marianne i Hvam.

    SvarSlet
  3. Hvor er den smuk, og anderledes :-)
    Jeg har en aflang zink-stage/fad som jeg bruger hvert år. Jeg har ikke så meget plads til at have den stående, så den er nem at placere.
    Der er altid noget grønt, og så nogle nisser. Jeg elsker nisser :-D

    SvarSlet
  4. Den er rigtig god, både julet og elegant på samme tid - det er en kombi, som ellers kan være lidt svær at ramme.
    Min skal være støvgrøn og zink-agtigt i år, tror jeg.
    Kh Helle

    SvarSlet
  5. Jeg laver sjældent adventskrans - selvom jeg er så vild med julen. Men hvis jeg laver en, bliver den helt enkel - evt. med blød ene og røde bær.....

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at sende mig en hilsen - det luner så dejligt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...