mandag den 18. juni 2012

Ny blog er kommet til verden

Jeg har gjort det - altså lavet en blog til både butik og have. Jeg må erkende, at tiden kun er til een blog - og da jeg gerne vil vise lidt af det hele fra både butik og have, er løsningen blevet:
Tulle og Trillebøren

Jeg håber, I har lyst til at kigge med derovre. Jeg vil løbende flytte min "gamle" blogliste med derover, så jeg stadig kan følge med hos jer andre.


Her er lidt af det, jeg netop har lagt på den nye blog.

På gensyn ? ? ?


12 kommentarer:

  1. Selvfølgelig på gensyn - suser forbi Tulle og trillebøren med det samme :o)

    SvarSlet
  2. Selvfølgelig følger jeg med derover.

    SvarSlet
  3. Ja klart det ser da spændende ud.....!

    SvarSlet
  4. Godt blognavn 'Tulle og trillebøren':-)

    På gensyn:-)

    SvarSlet
  5. What is the name of the flora in the second picture? They took my heart away!

    SvarSlet
  6. Et par gode billeder.
    'Tulle og trillebøren' Et godt navn.
    Selvfølgelig følger jeg også med.
    Ha´ en dejlig aften.

    SvarSlet
  7. Very interesting blog. A lot of blogs I see these days don't really provide anything that attract others, but I'm most definitely interested in this one. Just thought that I would post and let you know.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at sende mig en hilsen - det luner så dejligt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...