tirsdag den 11. maj 2010

Velkommen på bloggen!

Kære læser!

Velkommen til min blog. Min passion for have, hus, indretning og maleri vil jeg gerne dele med andre. Hvis jeg kan inspirere andre til at finde glæde i hverdagen med få midler, så et mit mål nået!

Her vil du kunne finde stemningsbilleder fra hus og have, lidt af mine malerier og hvad jeg ellers lige falder over.

Hvis du har spørgsmål, så skriv endelig -jeg vil besvare så godt jeg kan.

God fornøjelse på siden!

Mange hilsener

Tante Tulle

1 kommentar:

  1. Wow! Flotte malerier! Men som man kan se på disse fantastiske nærbilleder af blomsterne, ved man da hvor inspirationen kommer fra :-).
    Godt gået, Tante Tulle!
    - Karit

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at sende mig en hilsen - det luner så dejligt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...