fredag den 27. august 2010

Mit kreative hjørne

Jeg fik et "flip" igår. Mit kontor/kreative rum trængte til en overhaling.
Jeg har afsat et helt spisebord til computer-hjørne, og ved siden af har jeg dette bord til kreative udfoldelser.


Jeg tænker, at hvis alle materialerne - stortset- er ved hånden, så er det nemmere at gå igang!!

Så hvis man samtidig gør det lidt hyggeligt, MÅ det da give et kreativt afkast!!!


Jeg har en masse håndlavet papir og søde servietter, men de lå og gemte sig i et skab. Nu fandt jeg en gammel ramme, beklædte den bagpå med en rest voksdug, lavede 2 lommer at voksdug og spændte elastikbånd henover.. og så op på væggen. Så husker jeg vel at bruge det, og det er samtidigt dekorativt!

Ligeledes havde jeg en masse bånd liggende. En trækasse, der engang har været potter i, blev modificeret og hængt op på væggen. Båndrullerne er nu lige klar til at bruge! Og jeg har overblik over, hvad der egentlig er...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tager dig tid til at sende mig en hilsen - det luner så dejligt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...