tirsdag den 22. juni 2010

I det orange/gule hjørne!

Det kan jo ikke alt sammen være blå/lilla/pink/lyserød!!!! Herover tror jeg det er en martagon-lilje? Den er ihvertfald fin med sine turbaner!
Og her en høgeurt - den spreder sig nogenlunde lige så villigt som mælkebøtte, men den er nu et fint farve-indslag. Humlebierne kan også godt lide den!!!


Lidt kaos her.... Puha, et større luge-arbejde er foran mig. Men det er da meget "frodigt" at se på... :-)


Raketterne står på spring! De er lidt "frække" synes jeg.... gæt hvorfor...


Det var slet ikke meningen, at svigermor ville have foræret mig denne daglilje! En helt og aldeles dejlig smutter, synes jeg. Hun har desværre ikke glemt den, så jeg må hellere dele den til efteråret!
Det er meningen, at alle de gul/orange/røde blomster får en haveafdeling for sig selv, men den er under opbygning, så lige nu står de, hvor der var plads. Men jeg kan nu godt lide at holde styr på farverne. Er også ved at samle mig en del til det hvid/gule/lime bed.. Åh, alle de projekter!!! Men det er nu så hyggeligt at gå og nusse med.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tager dig tid til at sende mig en hilsen - det luner så dejligt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...