søndag den 17. juni 2012

Vil I se mere fra min butik?


Facaden skal renoveres senere i år. Så vil jeg gerne have helt nye skilte op, sådan lidt mere " lækkert "

Lille kurv med blomster i oasis.






De gamle døre fra vores hus har fået en genoplivning i butikken. De er jo perfekte som baggrund.

Jeg spekulerer som en gal på den rette løsning for bloggen.
Butikken skal jo have sin egen, men skal Tulles så nedlægges? ( har jeg tid til 2 blogs.. )
Er det fint nok at blande butik og privat sammen - jeg vil jo gerne vise lidt fra haven også.?
Hmmm....
Der tænkes....

God søndag :-)


9 kommentarer:

  1. Jeg synes, at det er ok at lægge de to blogge sammen, det er jo ikke nemt at få tid til det hele.
    Hvor ser det smukt ud i din butik, skønne blomster.

    SvarSlet
  2. Tillykke med butikken - den ser hyggelig og inspirende ud.
    Jeg tror nu at jeg ville lægge bloggene sammen - vi skal nok finde dig igen, selvom du skifter navn :o)

    SvarSlet
  3. Tak for kigget... det ser skønt ud ;-)
    Jeg vill også lægge de to blog´s sammen.... Og det vil jo også kun gøre din Butik mere personlig at man kan se hvem der er "bagved".
    Jeg glæder mig til at følge med.
    Hilsen Susan

    SvarSlet
  4. Dejlige billeder fra din nye butik.Jeg synes også at du sagtens kan lægge de to blogge sammen.Ellers bliver det da ikke til at finde ud af.Håber det går godt for butikken.knus jette

    SvarSlet
  5. Hej. Aij så mange spændende og flotte ting du viser. Jeg ville også lægge de to blogs sammen, netop fordi man får personligheden med bag det hele. Det tror jeg også er en rigtig god kombination.

    SvarSlet
  6. Skønne pæoner i din fine butik - Mit forslag er, at du "nøjes" med en blog, det er kun dejligt at tingene bliver blandet - de blogs der kun har dem bruger bloggen til at reklamere for forretningen ER altså ikke lige så sjove, som de blogs hvor der også er lidt mere private betragtninger i.

    SvarSlet
  7. Jeg synes, lige som de andre, at du sagtens kan blande tingene sammen.
    Jeg vil gerne læse både om din have og din butik :-)

    SvarSlet
  8. Hi, Really great effort. Everyone must read this article. Thanks for sharing.

    SvarSlet
  9. True life changing story of COPD.
    My father was a smoker for forty years. He started when he was a teenager in high school in the early 1950s, and continued to smoke about a pack a day until he quit in 1995. For years he thought "You know? 1 smoked for forty years, and I got away with it !" No. No he didn't. In 2014, nineteen years after he had quit smoking, he started noticing that he was having trouble with wheezing and feeling like he was out of breath a lot. He was diagnosed with early stage COPD. For the first year, he was able to get by with simply using rescue inhalers once in a while, but by late 2015 he needed supplemental oxygen. At first, he could get by on the lowest tank setting of 1 liter per minute, but as time went on he needed an Oxygen concentrator at home and he needed more and more oxygen. Last year (2020) he was up to the oxygen concentrator's highest setting of 5 liters per minute, even while just sitting down. By this time I had moved in with him to take care of him. Sometimes he would be gasping for air, and he would ask me "Son, is the machine on? I just can't get enough air" his condition worsened, our hearts melted every moment as we watched him gasp for breath,we were sure he would die any moment, by the time I started reading YouTube comments,I stumbled upon a comment that said there is an traditional herbal doctor called Dr Itua Herbal Center man that cures this ailment and other human diseases,I quickly contacted him and ordered the herbs with my father's money because he wouldn't need it anymore cos he would die any moment,I received the herbs in two days and from that moment he used the herbs, he began to feel better and better, few weeks later, he was completely cured, I thank you for reading this story about my father's experience with COPD. If you know someone who is a smoker, and you love them, please encourage them to quit. We love Daddy.all thanks to Dr Itua.
    if you have this ailment or have other ailments like..Alzheimer's,Cancer,Parkinson,Hiv,Herpes,Hpv,Kidney disease,Diabetes,Hepatitis,, email Dr Itua Herbal Center on
    drituaherbalcenter@gmail.com also chatted with him on whatsapp number: +2348149277967. and he will send you herbs to cure you completely.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at sende mig en hilsen - det luner så dejligt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...