fredag den 25. november 2011

Kranseforslag 2

Her er endnu en måde at lave adventskrans på:

Kransebunden er en færdig-købt sag, der stod og råbte på noget let pynt. Jeg har sat olivengrene, lærkegrene, fyrregrene og eucalyptusfrugter i spænd mellem kransens grene. Der er limet sølvstjerner på hist og her, og det har fået lidt fin sølvglimmer. 

Lysene står på en holder med spyd på - men det er ikke nemt at få dem til at sidde stabilt! Jeg har givet holderne en god klat lim også.

Kransen ville uden tvivl have været kønnere med hvide eller olivengrønne lys, men i mangel på sådanne, brugte jeg mørkegrå.

På lørdag satser jeg på at lave min egen adventskrans - og jeg tager billeder hele vejen igennem processen. Søndag satser jeg på at få tid til en god gang blog-surfing igen - der har jeg nemlig en hel fridag! 


4 kommentarer:

  1. Kære Anette, Smuk! Tak for inspirationen. Jeg holder meget af de grågrønne farver. Jeg har endnu ikke besluttet mig for farve på adventslysene, men må altså snart bestemme mig:)

    SvarSlet
  2. Den er da fin! Jeg tror jeg ville pynte med lidt sorte oliven også, det ville stå godt til både de grå lys og grenene. Super.

    SvarSlet
  3. Jeg sværger ellers til en 'almindelig' grøn adventskrans, men jo flere jeg ser af disse 'anderledes' kranse, jo smukkere synes jeg de er... det ku godt ende med at jeg prøver noget andet, men i år blir den altså grøn igen :)

    Ha en go dag...

    SvarSlet
  4. Huuuuuu! jeg er kommet bagud allerede fra start, jeg har slet ikke fået købt materialer til min adventskrans, og jeg ved ikke engang helt hvordan jeg vil ha' den i år.... uhhhhhhh!!

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at sende mig en hilsen - det luner så dejligt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...