onsdag den 25. maj 2011

Også kommentar-problemer her..

.. jeg ved ikke hvad der sker, men jeg kan altså heller ikke lægge kommentarer hos jer. Har ellers surfet rundt hos en masse! Håber Blogger finder fejlen....

Indtil da kan I få lidt havebilleder:
Sidste år groede denne rose helt vildt og voldsomt, men blomstrede ikke! Så i år lavede vi et stativ til den, og bandt den ned. Vi blev enige om at den nok blomstrer på 2.års skud, og ganske rigtigt, den er sprængfyldt med knopper! Hvad farve får den mon... vi gætter på et eller andet pink. Kan slet ikke huske, hvad det er for en, alle vores roser er blevet flyttet adskillige gange...

Akeleje-frøstjerne. Skøn!

Forventningens glæde! Hver dag svulmer knopperne mere op... billedet her er en uge gammelt, så nu sker der snart noget!

Og så lige en glad baby til sidst. Nøj, hvor hun gror. Det går stærkt...

9 kommentarer:

  1. Det ser ud til at stortrives det hele ved dig. :)

    SvarSlet
  2. Skønne billeder og skøn baby :-).

    ....Og nu virker skidtet heldigvis igen.....

    SvarSlet
  3. Kære Tanta Tulle.

    Når du ikke kan komme til os, må vi jo komme til dig.

    Kan se, at der er rigtig gang i haven og barnet.

    Ha' en dejlig dag ;-)

    SvarSlet
  4. Sødeste Tulle.......skønne billeder.

    Det er sådan et biler, vaskemasiner og "blogger" helst bare skal fungere når man skal bruge dem - drøn ærgeligt at det driller ind i mellem - men vi ved du er der :0)

    Knus Dorthe

    SvarSlet
  5. Nette kom med de forløsende ord hos mig!
    FJERN FLUEBENET i "Forbliv logget på" - altså når du forsøger at logge på!! Og vupti!! Kommentarerne kan igen flyde i en lind strøm ud af ærmet, - god fornøjelse :o)

    SvarSlet
  6. Yes, det virker.
    HURRA.
    Væk med fluebenet!

    Hilsen Kirsten

    SvarSlet
  7. Hvor ser hun da bare dejlig glad ud :)

    SvarSlet
  8. Rigtig flotte billeder.
    jeg har også haft problemer med at skrive kommentar - men har skiftet browser.
    Ha´en god onsdag aften.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlet
  9. Tak for et nyttigt indlæg. Jeg har også problemer med at kommentere i blogspot. Har selv en wordpress-blog. Jeg kan hverken kommentere, selv om jeg er logget på min wordpress-blog eller på min googlekonto. Hvis jeg vælger google-konto, bliver jeg bedt om at oprette en blogger-blog.....

    Har du en idé om, hvordan jeg løser problemet!

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at sende mig en hilsen - det luner så dejligt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...