torsdag den 24. februar 2011

Give-away ´en er slut!

Frøene er endelig ankommet.
Vinderen trækkes senere idag....

Jeg har rodet lidt med kommentarerne, hm, prøvede at sætte moderation på, men det duer ikke, for jeg får jo ikke godkendt dem hurtigt nok. Har sat den til at give mig en mail, når der kommer kommentarer, for jeg fandt ud af, at kommentarer på ældre indlæg fandt jeg tilfældigt når jeg kiggede på dem selv..

Og jeg elsker jeres kommentarer! Så derfor vil jeg jo naturligvis have det hele med ;-)
Og griner lidt, for jeg ved godt at nogle af brudebuketterne var ret atypiske, og så er det jo man deler vandene :-) Ville nok heller ikke selv definere dem som brudebuketter... men det var et spændende oplæg, vores lærer kom med på det kursus.

Nå - I´ll be back -
 I må lige udholde spændingen lidt endnu ;-)

2 kommentarer:

  1. Nauhhh hvor er det spændende...;)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  2. Tag mig, tag mig.
    Glædelig torsdag.
    Kirsten

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at sende mig en hilsen - det luner så dejligt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...